KILKA NOWOŚCI I SIERPNIOWYCH WYDARZEŃ

Źródło
Dziś 1 Sierpień. Mnóstwo pomysłów, planów, nowych zajęć i współpracy. Lipiec był dla mnie bardzo intensywnym miesiacem i wygląda na to, że sierpień zapowiada się tak samo. Współprace podjęte jakiś czas temu wspaniale owocują, osób zainteresowanych masażem i grupą wsparcia przybywa. Cudowny czas, wspaniała passa. Cieszę się, że praca, którą wkładam w propagowanie Masażu Niemowląt i radosnego rodzicielstwa przynosi już tak wspaniałe efekty.

Kilka Nowości i Sierpniowych Wydarzeń

1. Patronuję Akcji Miasto Szczęścia, zorganizowanej przez Mum&Dad Factory. Ta wspaniała inicjatywa powstała z miłości do dzieci, do świata i do baśni. Wspieram tę akcję od samego początku jej powstania i trzymam kciuki za jej wielki sukces! A w to nie wątpię :)
"To akcja promująca okazywanie miłości pomiędzy Dzieckiem a Rodzicem. Razem zapełniamy mapę Polski gestami miłości i tworzymy Mapę Miłości".

2. Grupa Wsparcia dla Mam - Banda Mam spotyka się w każdy Poniedziałek w kawiarni Pychotkowo, w Krakowie. Spotkania skierowane są do wszystkich mam i mają na celu ułatwienie mamom stawianie czoła trudom macierzyństwa i czerpanie z niego jak najwięcej radości.
Chętne Panie serdecznie zapraszamy. Pamiętajcie, żeby śledzić funpage, bo tam zamieszczam bieżące informacje na temat spotkań. 

3. Kolejne Warsztaty Masażu Niemowląt planowane są na koniec sierpnia. Warsztaty będą się składały z dwóch półtoragodzinnych spotkań, podczas których nauczę Was wszystkich technik masażu. Możecie się już zapisywać.

4. Na stronie Pozytywne Rodzicielstwo mam dla Was nową ofertę - Zadaj Pytanie Położnej. Jest to całkowicie darmowa opcja, która powstała z myślą o Was. Wiem, jak wielu rodziców boryka się z problemami i nie ma, skąd uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania. Tutaj możecie bez skrępowania pisać pytania do naszej położnej Natalii, a ona odpowie Wam na nie w mailu. Korzystajcie, bo warto.

5. Po raz pierwszy wezmę udział w spotkaniu Blogujących Mam, zorganizowanym przez Edytę, z Life Skills Academy, o której pisałam niedawno Tu. Spotkanie co prawda odbędzie się we wrześniu, ale przygotowania do niego już trwają. 

6. Moja chyba największa radość ostatnich dni - już niedługo będziecie mogli mnie spotkać na zajęciach w jednej z Krakowskich Szkół Rodzenia. Szczegółów na razie nie zdradzę. Pochwalę się szczegółowo już niebawem.

7. Poza tym piszę dla Was nowe artykuły, podejmuję nowe, ciekawe współprace. I myślę o nowych zajęciach, które zaproponuję Wam już we wrześniu.

Dziękuję Wam za to, że jesteście ze mną, za Wasze zainteresownie i komentarze i zapraszam do śledzenia strony Pozytywne Rodzicielstwo i funpagu, a także do dzielenia się informacją o zajęciach z innymi. 


0 komentarze:

Prześlij komentarz