RELACJA Z WARSZTATÓW "ŚWIADOMA MAMA" -KATOWICE/10 PAŹDZIERNIKA 2013


10 października, czyli niecałe 2 tygodnie temu, miałam okazję uczestniczyć w warsztatach dla mam w ciąży i rodziców z dziećmi, zorganizowanych przez Świadomą Mamę w Katowicach. Był to jeden z cyklu darmowych warsztatów dla przyszłych i obecnych rodziców, organizowanych w wielu miastach Polski, przy udziale specjalistów. 

Bardzo lubię tego typu inicjatywy. Jako mama, sama wiele razy korzystałam już z podobnych warsztatów oraz konferencji. Tym razem jednak wystąpiłam na spotkaniu w roli eksperta - psychologa oraz instruktora masażu niemowląt. Miałam okazję opowiedzieć obecnym rodzicom, dlaczego tak ważny jest dotyk w życiu dziecka oraz czym jest masaż niemowląt, w jaki sposób wspiera rozwój dzieci i dlaczego warto go stosować. Podczas mojego wystąpienia pokazałam również podstawowe techniki masażu na mojej lali, a 3 odważne mamy, masowały maluszki wraz ze mną (jedna mama w ciąży również korzystała z pomocy lali). Za odwagę jeszcze raz mamom dziękuję!
Dziękuję również organizatorom warsztatów za zaproszenie do udziału w spotkaniu, a wszystkim rodzicom za aktywne słuchanie i wszystkie miłe słowa oraz pytania, które otrzymałam po warsztatach. Bardzo się cieszę, że miałam okazję podzielić się z tak dużą publicznością moją ideą rodzicielstwa pełnego miłości oraz czułego dotyku, a także ideą masażu niemowląt, którego uczę i promuję od kilku lat.

Jeśli macie okazję wziać udział w podobnych inicjatywach, organizowanych w waszych miastach, to koniecznie się zapiszcie i skorzystajcie. Zawsze na tego typu spotkaniach, można dowiedzieć się nowych, ciekawych rzeczy i skorzystać z porad ekspertów. Dla mam zazwyczaj przewidziane są upominki, a także fajne nagrody. Poza tym, czasem sama świadomość bycia jedną z wielu mam, potrafi nam dodać otuchy oraz wiary w nasze siły, a także sprawić, że nie będziemy się czuły osamotnione w naszych codziennych zmaganiach. A to chyba jedna z najwazniejszych rzeczy na naszej rodzicielskiej drodze.

Pełną relację ze spotkania, znajdziecie Tutaj.

Pokazuję, jak masować dzidziusia na mojej lali, a mamy masują swoje maluszki.

Pokaz jogi dla kobiet w ciąży, przy aktywnym udziale mam.

Stoiska z produktami ora gratisami dla rodziców.

Nagrody rozdane pod koniec warsztatów.


Dziękuję Świadomej Mamie za udostępnienie zdjęć.

0 komentarze:

Prześlij komentarz